Ondertiteling op iPhone/iPad (iOS)

Op iOS worden video’s in apps soms automatisch fullscreen geopend. Daardoor kan ondertiteling verdwijnen. Via Safari werkt ondertiteling wel betrouwbaar.

Gebruik je Groen Graag op een iPhone of iPad? Dan kun je Groen Graag ook als icoontje op je beginscherm zetten. Zo kijk je via Safari en kun je ondertiteling gewoon aanzetten.

Zo zet je Groen Graag op je beginscherm:

  1. Open Safari
  2. Ga naar groengraag.nl
  3. Tik onderin op het deel-icoon (vierkant met pijltje omhoog)
  4. Kies Zet op beginscherm
  5. Tik op Voeg toe

Daarna staat er een Groen Graag-icoon op je beginscherm. Open je Groen Graag via dat icoon, dan kun je ondertiteling wél gebruiken.